Rizq Syahmi - Labor of Love

By: marsila sulaiman

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 13-Nov-2006 00:05 Email | Share | Bookmark
I am so in love with u...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dear Rizq Syahmi,

Mummy loves u very very very much...

Love, mummy




Quote:
re:
mama syasya : aaah syahmi dah boleh duduk sendiri, tapi kengkadang tu tumbang jugak cam kena tiup angin..kihkihkih

Mummy Umairah n Darwisy : ada org kata syahmi iras daddy, kejap kata iras mak tok dia..ntah le....hehehe dahi tu kena geget nyamuk le...

filla : kejap je dia suka filla dok dlm tu, pastu ngamuk...

aisyiman: chewah aisy pun dah pandai duduk n merangkak ye...syahmi tak merangkak pun, dia menyulur je ...abis jadi mop...

lenny, Mummy Alysha , munirah : dahi tu mmg feveret spot nyamuk le...

auntie jijie ; thanks for loving syahmi, syahmi loves u too...

anne: insyallah ada ms nanti kami akan berkunjung ke rumah anne n family...

Shukri sfawani , razi , hana, ibu balqis , mama faris, yana: thanks

mama asha n mummy balqis: tu ler kan, nyamuk suka betul geget kat dahi syahmi tu...dah le nak hilang kesannya tu lama..ish ish nyamuk ni memang nak kena babab...

zie: syahmi pakai jaket warna dark blue.. alhamdulillah, rupa paras tu kan kurniaan Allah... tapi bila nengok dia senyum meleret tu memang cair le...hehhehe


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net